SOMMARMÅNAD!

Har varit uppe i två timmar nu och fortfarande inte käkat frukost! Pappa är och handlar och han måste skynda sig nu förfan! Jag hungrar ihjäl. Idag har jag ialla fall solat lite grann och duschat har jag också gjort, så nu är jag fräsch igen hehe. Idag ska jag till bromma en stund och träffa min kära Lovisfis, men kvinnan vägrar ringa mig?! Dissaren. Sen ska jag till Julia på Östermalm, fina grejer, och käka middag och sen blir det fekkelito i spångisch så det blir sjukt kul! Taggad chey i handuksturban!!!!! Senare idag så kommer även min kära faster hit från Dalarna, så det ska bli mysigt och träffa henne. Nä nu måste jag käka frukost innan jag avlider. PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0