ambitiösast i skolan, thats me!

Chacha bloogeeen! Saknat mig? Ja, precis, i know you have! Nej men idag slutade jag fyra, kul. Var hemma klockan fem. Mindre kul. Sen ''pluggade'' jag historia, gick inge vidare, fick ig på det här förhöret också, whats up with this world?! Nej så jag läste halva och insåg att jag kommer få lika mycket ig på det här som på dom andra. Så då är det redan kört och då skiter jag i det! Punkt jävla slut! Så nu insåg jag att ja måste rita en fuckingjävlanegerbajskukhuverövhåls bild till bilden imorn annars får jag frånvaro från förra lektion, jag älskar min bildlärare (läs jävla subba) och hon älskar mig! LOVE YOU MARIA NÄR DU LÄSER DET HÄR!! Skit i kikki och jennifer, det är jag som är begåvningen och den bästa och snällaste! Inte alls kiss ass. Nej, nu måste jag rita, jävla femåring. Men vad gör man inte för skolan! Som inte ger något tillbaka förutom skit äcklig mat och skoltrötta elever och gammla slitna lärare som inte har något vettigt att säga och kissar revir till lärarrummet. BYE!


Nått sånt här slänger jag nog ihop på sisådär 5 minuter, MAX, nemasproblemas.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hihihi, klart allt för mina läsare ;) ne men serri jag måste börja läsa igenom vad jag skriver!! det är nästan för lite stavfel.... ääääääskar däj!

2011-03-22 @ 22:26:33
URL: http://ellinorslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0