Don't be a drag, just be a queen



Hej jag suger jag vet. Men i alla fall. Jag har haft fullt upp nu sen lovet började. I fredags så var jag ute och käka med mina underbara brudar Amanda och Lina sen sov jag hos Lina. På lördagen hade jag och Lina pankakskalas, kan ju säga att jag inte lär äta pankakor på tio år, sen på kvällen var jag hemma hos Ylva med massa tjejer och hade  det mys, sen sov jag där. På söndagen var jag hos min farmor, det sög balle men you have to take one for la famillia, sen drog jag hem till Ellinor med flickorna och kolla på Burlesque (?) den var underbart bra! Sen i måndags så drog jag och Lina och mötte upp Elvira och Kakan för en fika på öfre, fint ska det vara haha. Sen slutade det med att vi drog hem till Elvira o käka pizza, godis och skit och hyrde film som vi satt och deppa till sen däckade vi haha, jättemysigt! 

Oj jävlar asså, haha har inte hunnit duscha hehe fräsch brud. Men imorn ska jag till frissan, ska slinga mig förhoppningsvis, sen på kvällen ska jag Lina och Elvira till Joppe på krök av nått slag, så det blir nog trevligt. Och på torsdag fyller min vackra underbara Alice 17 bast, så då ska vi ut till ön och fira henne! Ska bli sjukt kul, har inte träffat henne på väldigt länge! Så där har ni min vecka än så länge, men nu, duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0