ENSAM SOM EN GRISKULTING PÅ EN Ö I HAWAII

JA DENISE JAG ÄR ÖVERTRÖTT! Så. Ville bara tala om det. Jag har tråkigt hemma. Känner mig ensam. Mina föräldrar håller sig på övervåningen. Ingen vill sitta här nere med mig. Thats my life for you. Mamma och Pappa som mitt enda sällskap. Men det är ju kul det med! Nej. Inte alls faktiskt. Imorn får ja komma ut en stund i alla fall, ska skriva prov. SHIT VILKEN JÄVLA VECKAAAAA!! WOOP WOOP! Nej. Inte det heller. Nu vill jag ha lördag. Och nu vill jag ha friska händer. Och nu vill jag att Mamma kommer ner och överraskar mig med choklad. Lär hända, hahahahah. Nej. Inte det heller. NU ska jag gå och gråta BAJSBAJS!

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Säger godnatt! Hoppas du haft en bra dag :)

2011-03-30 @ 21:53:05
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0