hehehihhihoho i no life has

TJUUUUU! Fradag idag, äntligen! Snart kommer denise hit så ska vi chilla och sen när feffe hör av sig ska vi börja åka mot den södra delen av el stockholmo, det blir myskväll med brudarna, trevlans. Jag har varit fett duktig och pluggat hinduism så nu sitter den lite! WOOP WOOP! Ville bara meddela det. Snart komme densi så jagmåste avrunda mitt nödvändiga inlägg. Bajs! 

HAHAHA så min humor när jag är trött

HAHA, alla som har sett inception fattar, denise, jag vet att du är ett undantag, men Satio är en karaktär i filmen, vännen!


Kommentarer
Postat av: Denise

käääääften sanna.. jag kan den där filmen utantill!! vem är de som pratar om att mitt liv är inception vava?? juste juste!!

2011-03-19 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0