Jag är ensam, instängd med far och syster (nej felicia, min pappa är inte Josef Fritzl), can you blame me?



TJOOO FJÅRTIZAR! Sitter just nu och drar en lina i soffa. Men mina para är slut. Sheit man. Lyssnar på Ziggy Marley, för din skull Kristina baby! Idag var jag på snabb visit hos farbror doktor. Han pratade roligt och jag förstod inte vad han sa. Nämnde jag att jag bor i Hässelbyhood? Thats why, brothers. Sen drog jag och mina grabbar, blodsbröder, alias, Pappa och Wilma. Cool killar. Dom vill man inte bråka med. Men jag citerar min lilla bror, minstingen, Wilma. ''När det är sommar kan man kissa i gräset''. Så jävla sant bror! Nej nu ska jag gå och räkna våra para som vi tog när vi rånade hemköp eller var det ICA? Nej. charå bröder.

Kommentarer
Postat av: Denise

nej inte alls övertrött....

2011-03-30 @ 16:27:13
URL: http://speciellasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0