Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu


Jag idag på rasten..

TJO BRÖDER, är ni från söder? Nej, jag har ingen aning så jävla många som läser min blogg, helt sick, typ felicia, denise, kikki, ellinor, lina, julia läser du min blogg? Ja så ni ser ju, man kan ju inte hålla koll på alla liksom. POPPIS! Nej men serri berri, idag har jag hängt och varit cool som satan i skolan, alla undra vem jag var.. Kämpigt. Men mina livvakter Densi, Felici, Krist putta bort alla som blev för närgångna. Tack grabbar! HAHA, okej förlåt, jag är trött och uttråkad! Nej men en vanlig dag i skolan med mina underbara bruttor, sen blev det doktorbesök, ja tänker tyvärr inte berätta min skada här, möjligtvis senare, vill chocka mina livvakter imorn haha, nej men min skada är ett skämt, jag trodde min doktor skämta med mig först.

Imorn är det FRÄDÄÄ! Då så blir det plugg och sexsexsexsexsex aaaaaall night looong bitchees! Nej, förlåt alla mina kristna söderbröder, inte meningen att förolämpa er. OKEJ! jag är trött och nu måste jag bortsa mitt hair, my beutiful looong brooooow like poooop hair! KISS ON THE SNOPP!

Kommentarer
Postat av: julia

Självklart läser jag din bloggish sanish!!!

2011-03-17 @ 23:27:39
URL: http://jgw.blogg.se/
Postat av: sanna

WOHOOOOOO! :D

2011-03-18 @ 17:53:39
URL: http://sunar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0