life of a five year old

HAHAHA! Åh vilket jävla skämt! Jag köpte en engelska bok som jag måste läsa. Den heter ''Room'' och på baksida så står det

Jack is five. He lives in a single, locked room with his Ma.

Ja då drog ju jag paralleller till att han kanske är inlåst och sånt skit, typ som ''Pojken som kallades det.'' Men nej. Bokjävlen handlar om att han precis fyllt fem år och bor i en etta med sin morsa och dom leker, kollar TV och borstar tänderna och han beskriver det där jävla rummet hundra gånger. HUR JÄVLA MÅNGA SOM INTE ÄR FEM FUCKING ÅR KAN RELATERA TILL DET HÄR!! Ah, den suger, ville bara medela det, jag har läst 20 sidor och har 380 sidor kvar. FML.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0