My last day alive

Hej, mästerbloggaren is back. Jaha, vad har hänt i mitt liv sen sist.. Jag var på ett slags jobbmöte idag, ska tillbaka imorgon och prov jobba, hjälp mig jag vill dö (läs självmordsbenägen). Så vi får se vad det blir av det. Det är nu man inser hur skönt det var att vara liten och inte behöva tänka på sånt här skit. Kuksugare. 

Jaja, tänkte samanfatta dagen, franska lektion, håltimme, onödig lektion, ihjäl skrämd av ett skelett i nosalen, fördriva tiden i 3 timmar vilket jag och kikki gjorde genom att möta upp några otroligt häftiga typer hahaha eller va säger du kikkilito? Nej fyfan, det va grymt roligt. Sen blev det jobbmöte och sen hem och käka och nu hamna jag framför tv:n med mina päron som har fått för sig att kolla på ''Vem vet mest?'' eller va fan det heter, så jääääävla braaaaaa kan knappt slita mig asså.. Nej helvete nu ska jag sitta och dö lite av nervositet inför imorn. Bye!



En löjligt vacker bild på mig och mina kära fru dnajz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0