se det från den negativa sidan, min livs teori.

Tuff kväll, mötte upp felicia i slussen vid typ nio, sen åkte vi till lägenheten för att inse att vi saknade en nyckel, vi mötte upp hennes syrra i st. eriksplan, åkte tillbaka och käka vid kl elva haha och hade det skit mysigt! Tack brudar! Sen drog jag lina och denise mot hässelby runt tre var vi framme, sen gick jag och denise hem till mig och däcka. Så nu idag berätta mamma att det var en tjej som blivit våldtagen i centrum samma tid som vi hade gått därifrån. Så jävla läskigt, jävla äckel det finns asså. 

Idag har jag pluggat, pluggat, pluggat, pluggat och pluggat lite till. Fuck skolan, tack för att jag får en fritid! Man tyckte nian var jobbig, haha vilket skämt nu har man lika mycket plugg på två veckor som man hade på en termin. Och tvåan ska tydligen vara ännu värre. Jag går i pension nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0