Vårkänslor!!

Godermorgon Sverige!! Idag är det tisdag och 4 dagar kvar till helg. Najsbajs. Igår kom jag hem vid tio, sjukt kul! Jobbade hela kvällen, fyfan va segt! Det gick skit dåligt, ringde 200 samtal och sålde 2, alltså en på hundra som köper. Så ni där ute?!?! Tänk på oss när vi ringer, vi sitter i 4 fucking timmar och ringer minst 190 otrevliga människor som slänger luren i örat på oss. Skit kul! Älskar att vara uppskattad på jobbet. Men det gick hyffsat i alla fall, för att vara min första dag. Ska jobba igen på lördag så det blir väl kul. Pengar som penagr. Sen har jag sökt sommar jobb idag så nu håller jag tummarna. Nej förlåt, nu ska jag skulta snacka jobb, folk mår dåligt av det (läs jag) Men nu ska jag till skolan och skriva ett religionsprov och ett historiaförhör, lär gå åt helvete. Bye!



Men något som gör livet värt att leva är att det är sol och 11 grader ute!!!!!! VÅREN ÄR PÅVÄG!! Och på torsadg är det våffeldagen! Och i helgen ställer vi om till sommartid, mitt liv känns plötsligt mycket lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0