hej alla barn nu blir det barnprogram, se nu här vad farbror Leif tar farm. Två apelsiner och en banan, så har vi bildat ett könsorgan!


Nu är det bara 13 skoldagar kvar, typ. KÄNNS UNDERBART!! Sen jävlar ska det chillas galet och så blir det lite supa och leva livet lite grann. Har ju bokstavligt talat simmat i plugg i ett år. Så det sitter jävligt bra med lov kan man ju säga! Just nu.. ''Pluggar'' jag hemma, för jag var ''sjuk''. Rebell, men well? Aa, mina vänner, det var jag som kom på den ordvitsen. Någon gång ska jag skriva en bok.... Bara så ni vet liksom. JAG ÄR HUNGRIG! Men vill inte käka, what's up with that? Nä nu vill jag att OC ska börja så jag kan fördriva tiden med nått kul... Sen vill jag att klockan ska bli sex så vi kan käka middag. Mums. Nej men det är ju bara fem timmar kvar dit typ. KUL! Nu ska jag kissa. Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0