läget just nu...

...Jag ligger strandad i soffan och lökar som faaaaaaaaan. Det är sjukt jävla varmt ute!! Jag skulle gärna vilja njuta av det härliga vädret men just nu är det en historia uppgift som ligger och skriker på mig. Skoj! Ingen lång dag i skolan och inget speciellt hände förutom att alla vill vara min wingman. Jag älskar att äntligen få vara en av dom populära tjejerna för en gångs skull i mitt liv... Har alltid varit den som suttit vid sidan och kollat på och lekt med mina egna hemmagjorda barbie dockor... Oj förlåt, nu blev det lite personligt här, nej nu var det historia uppgiften ja. Kul. 


Här vill jag ligga nu, inte strandad i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0