MAJABO

Ge mig alla härliga sommarkvällar på Linas balkong!

Hello alla nerds som läser mig blöggisch! Måste bara dela med mig av min glädje... MIN MAMMA VANN 2000 GRAM MARABOU IGÅR PÅ GRÖNAN! Jag skojar inte, lyckligare chey får man nog leta efter. Så just nu chillar jag framför morden i midsommer, så jävla braaaaa, haha. Och sjävlklart kekar jag chockaldeeeees. Mums! Idag har jag varit duktig och tränat + pluggat + blivit klar med all skit på bilden, så nu ska ja ALDRIG mer i hela mitt liv ha bild. Sen tänkte jag mörda Maria min bildlärare också. Men don't tell anyone i said that.

Btw, så får jag panik för när jag käkar, speciellt chocklad, så får jag så helvetes jävla ont i mina tänder?! Mina visdomständer har börjat växa ut, och det gör så kuk ont kan jag ju tala om för er. Nä bröder nu ska jag äta upp min mmmmmmmmmarabou. Kommer ni ihåg den reklamen? ''Mmm.... Marabou''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0