pluggpluggplugg.. tar det aldrig slut?

Hihih, en pluggande Lina för typ 100 år sen, hatar att hon är på Vässarö heeeela tiden, i need you here för fan?!

Häj bitches! Igår var jag och massa folk i Slussen uppe på nått alldeles för högt berg och krökade. Det var mysigt men väldigt kallt mot slutet. Sen tog det ju bara typ 2 timmar att komma hem för att Denise (den smarte) glömsk som hon är trodde att hon hade tappat sin plånbok, det hade hon inte men nästa tub gick en halvtimme senare och då hade vi redan gått av.. Så det var skoj! Sen imorse när vi vaknade så käka vi frulle och sen behövde hon dra, för hon hade ett litet kärleksmöte, jag har det också, fast med en historia uppsats, vi är SÅ kära! Sen är det ju kul att jag är sjuk också! Hostar upp mina lungor och har löjligt ont i bihålorna.. Härligt! Nej nu måste jag plugga, har ju bara typ 10 grejer nu på tre veckor, sånt är kul det också! Bajs vad jag älskar skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0