sommarlov? tack så jävla mycket!!!



Onsdag, lite närmare fredag! Har inga planer för helgen än så vi  får se vad som händer, det enda jag vet är att jag har 100 kg plugg att kämpa mig igenom. Sånt gillas inte. Just nu vill jag verkligen gå ut!!! Så jag hoppas någon orkar ta en promme med mig hehe. Aa, just nu har jag absolut inget att skriva. Skoj. Mitt liv kretsar kring plugg just nu, men efter nästa vecka (helvetes veckan) när jag har tagit mig igenom sju grejer jag har i skolan så kan jag äntligen slappna av och börja leva igen! Så då lär bloggningen bli lidande. Så förlåt på förhand alla mina miljoner läsare världen över! Nej men om en månad EN månad!!! Så åker jag och alla mina underbara vänner till borlänge och har det awesome på peace and love! Ord kan inte beskriva hur jävla mycket ja längtar och har gått och längtat i åtta månader! ÅH!!!! JAG VILL ÅKA NUNUNUNUNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0