syskonkärlek

Muff! Sanni här. Sammanfatta dagen lite kort, engelska nationella skrv om julafton (bebis), håltimme, dörr uppslängd på mig inför skolans hotie. Ja, jag vill dö, eller fly landet. Sen så fick vi sluta, kämpig dag! Så nu är jag hemma och kollar OC (love) Sen ska jag plugga, men min lillasyster är trögfattad och vägrar stanna där uppe utan står lite längre ner i trappen och klampar med sin klackskor.. Blatte. Okej jag är väl lite bithig, för jag låtsas plugga så hon ska gå!! Men ojojojoj, nu ''tappade hon sin jävla kukblomma så hon måste gå ner och hämta den. Nej, inte ALLS JÄTTEDRYGT!!!!!!!!!!!!!! Åh nu ska jag fightas med henne. PUSS!

Jag var i alla fall snäll när jag var lite.. Eller?

P.s. Nu skällde jag ut henne, eller jag tvinga pappa att ta upp henne, så nu sitter hon på sitt rum och stor grinar.. dramaqueen. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0