we aren't familly...................

HäjHäj. Igår var jättekul! Alla mina älskade vänner var där! Så var det ju helt sjukt skönt att få träffa min underbara Alice som jag inte har träffat på hundra år! Puss på dig min älskade! Sen så drog jag, Denise, Julia, Bella och Ellinor hem till Ellinor och sov. Haha, det va fett kul! Eller hur snoppen? Sen så drog jag och Denise till Vällingby en stund på dan, så jag kom hem för en timme sen. 

Skulle egentligen dragit ut ikväll, men NEJ! Klart som fan att vi ska till min mormor kl elva?! Så jävla kul med sovmorgon... Bajsballe. Jag älskar min familj ibland. ÅH!!!! Så nått positivt är i alla fall att ja slipper familjen ikväll för dom ska bort, tack gud! Så det blir en lung kväll ikväll, tror Denise kommer över hon måste också vara hemma imorn och grejer för hon fyller år!!! Wiho! Nej nu ska jag avaggrisionerna mig (ja, jag kom precis på ordet) genom att ta en lång jävla dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0