2011-11-06



Tjabatjena! Vaknade för en halvtimme sen typ. Igår var jag hos Julia, det var trevlans. Sen åkte jag och Emelie hem vid typ halv två, asså den tunnelbaneresan var typ årets roligaste haha. Träffade även på Lovisa i alvik, fett random brä. I fredags var jag på fest i lidingö, fränt. Det var roligt fick även med mig en feting fin plånbok haha, och så hade vi klädutdelning, vem säger nej liksom? Aja, idag så har även lille Felicia anlänt i Sverige, finally! Typ det enda skälet att ta sig till skolan imorn. JAG. VILL. HA. MER. LOV. Aja, om 1 månad 17 dagar och 10 timmar är det julafton. Tagga. Idag ska jag träffa Lovisafisa det var ett jävla tag sen man snackade med henne. Need to gitt, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0