23 november

(otroligt seriös grabb)

Tjo. Har precis landat i soffan, gjorde minimalt lite franska sen dog mitt pluggflow (som inte existerar). Efter skolan hämtade mamma upp mig i råcksta så åkte vi till ÖB och inhandlade lite grejer till en familjekompis som fyller 50 snart. Sen åkte vi till donken och käka, det var sjukligt gott. Mitt nyttiga liv fortsätter, soft liksom. Borde göra en bok om mitt liv, har många olika namn att välja mellan, "supersize me" "alla får ligga, utom sanna" eller min personliga favorit "life of a fat girl". Anyways, så gick vi in en sväng på hm där jag hitta en asfin halsduk som min snälla moder köpte till moi. Det var typ det intressanta för idag. Kan ju meddela om att jag har fått en ig-varning i gympa också, feta najs brä. Så nu kan jag aldrig mer i tvåan missa en idrottslektion, FMLITE (fuck my life in the ear). Nej nu ska jag ringa min moster och fråga var jag ska göra med min starta eget uppgift angående marknadsföringen, hon jobbar tydligen med det, soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0