Big Brother kändis?



Hejsansvejsan. Kom nyss hem, sov hos Fellboo igår och mös med henne och Elvira. Vi däckade vid 4-tiden typ och vaknade halv två, var ledig idag så det var väl tur det. Vi bakade scones käka cheese ballz (stavas?) och popcorn och kakor, hälsokost på hög nivå. Var ialla fall jätte mysigt. I söndags var jag på BB-inspelning med Elvira, Olivia och Nora, det var fan riktigt kul. Elvira vann VIP-biljetter till Sverige premiären av BB, soft bror. Ne, nu måste jag plugga franska, har prov imorn, skojsigt. VILL INTE PLUGGA! Juste, fick ig på matten igen, fjärde gången gillt liksom. Jag kommer antingen dö av stress eller ensamheten eller av alla mina misslyckanden i livet, haha deppig.se. Aja, plugga vareja, herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0