De Highwon style nu baby

Tjolahopp. Idag hade jag en lektion som jag var tvungen att gå på. Hade franska prov, gick rätt okej. Sen så har jag läst lite om konkurs till affärsjuridiken så jag kanske hänger med lite mer sen på genomgången. First time ever som jag har pluggat inför en vanlig lektion, ska vi se om det ger något. Kände att jag behöver vara lite produktiv idag eftersom jag inte gjorde ett jävla jota igår. Snart ska jag käka och sen efter middagen så tänkte jag försöka mig på företagsekonomin. Imorn börjar jag kl tio efftersom vi få jobba hemma med svenskan, soft bror. Sen så tänkte jag och feffelito och Elvira gå på ekonomi resursen imorn och få lite hjälp med slutuppgiften. Pluggis here i come. Ne nu är jag fett hungrig, bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0