går i andra ring och jag fattar ingenting

Skolan just nu gör allt utom att flyta på. Fan va dålig jag är? Jag pluggar som en jävla gris och ändå får jag knappt mer än G eller IG. Japp, jag kommer bli framgångsrik. Eller? Nej satan asså, vad hände med mig? Från MVG-barn till G/IG-barn typ. Asså jag har inte fått ett enda MVG sen jag börja gymnasiet, hur sorgligt? Aja, så det har jag deppat över hela dagen typ haha. Matte provet idag gick skit. Kändes inte det minsta bättre än förra, som jag fick 2 poäng på. Meningslösa fittkurs. Så kom jag hem vid typ halv sex. På tuben satt jag precis som människor jag hatar och hostade konstant från alvik till hässelbygård, en sträcka på ca 20 min. Den var härligt. Sug. Har inte gjort ett piss på min engelska, jag har redan 8 ord för mycket och har ett helt stycke kvar att skriva, bajs. Dessutom suger den balle. Imorn har jag 2 timmars föreläsning på idrotten WI-FREAKING-HO!!!!! Ne nu ska jag kolla film och försöka att inte tänka på skolan, blir så jävla deprimerad då. Tjo.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0