I got passion in my pants and I ain't afraid to show it

Hejsan hoppas mina vänner. Skulle gjort psykologi provet idag men eftersom min horlärare inte kan passa tider eller finnas på plats när det är HON som har satt provet efter skoltid och tvingat alla att gå och sen själv inte komma, iaf så blev det inget prov idag. Jag ska mörda henne. Anyway, har varit duktig och gjort franska läxan (wehå) så nu kan ja stryka den. Sen borde jag kanske göra lite strarta eget också, men no ork left in me. Hade iaf skit kul idag i skolan faktiskt, i love my friends so fucking much broe! Tack för att ni är så otroligt awesome! Sen fick jag skjuts hem av far min. Nu sitter jag och väntar på att min vackre vän Elvirus ska smsa och säga att vi kan mötas snart, ska ta en promme eller tatta lite i bp igen. Nej so long fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0