IMORGON ÄR DET FÖRSTA DECEMBER.....*julkalender*

Säg walla alla mina musli...vänner... heeeeeee, inte jag som skrev. LOVAR! Just nu kollar jag på supersize vs superskinny. Jag blir deprimerad. Alla tjockisar väger typ 1 kg mer än mig. Känns det som just idag iaf, asum. Tråkigt har jag också, ifall ni ville veta det liksom. Väntar på att Elvis ska messa och säga att jag ska börja åka, men med hennes tempo lär det hinna börja växa mossa på mig. Så snabb är hon. Så får vi se om jag blir tvungen att åka till tattarsolna eller om det blir bromma (standard). Snart är det fredag!!! Typ. Då blir det fäst, långt ut åt helvete, men satan i gatan vad taggad jag är. Här kommer hafftåget.... Med Sanna och Felicia i täten!!! Nat, vi har ju våra kortisar (tjåkizar för feffes del, ibland, beror på vad hon är sugen på eller vilket humör hon har) JÄVLAR VAD DET TRYCKER PÅ I LÅDAN NU! Najs, tänkte det vore trevligt att dela med mig av sån fin information. No i'm going to powder my nose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0