jaaaaaaaaaarrå

Warraaaaapp broes and hoes. Kom precis hem från vällingby med mami, fick min älskade sjkorta!! *Lycklig* Sen köpte jag torr schampo så nu slipper jag tvätta mitt jävla äckelhår ikväll. Ikväll så kommer mina underbara vänner hit och käkar och har det trevligt sen blir det antagligen utgång. Igår var vi hemma hos en kille i min klass som bor i bromma så askönt att ha nära hem jao. Det var riktigt trevligt faktiskt. Något mindre trevligt var att en jävel hade spytt ner typ halva fucking tuben när vi skulle åka hem... Gissa vem som klev i spyan? *trummvirvel* JAG såklart, story of my life. Nej nu ska jag följa med och droppa syrran hos ma grandmaaaaa. Btw så har jag ett vg i ftgekonomin som det ser ut just nu at the moment, nöjd b-rud. Nej nu ropar pappa på mig att vi ska åka (populär) sharå.

Kommentarer
Postat av: ammi

HAHAHHAHAHAHAHAHHA du skriver så jävla kul helt sjukt :D

2011-12-02 @ 16:43:48
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0