Just chillin'

Sho vänner. Hade en lektion idag eller egentligen två men som min kära franska lärare sa så kunde jag ju skippa franskan men då får jag (citerar hennes ord) "ta den frånvaron". Fuck that bitch säger jag "men jag kan ju skriva som en kommentar att du jobbar hemma? (happyface)" "JA MEN VILKEN SUPER IDÉ CHARLOTTE!!!!!!!(warface)" Hon är ju dum i huvudet? Perfekt jag har fått frånvaro på franskan men hallå, det står ju faktiskt att jag jobbar hemma så det är lungt!!! Säg det till CSN när jag inte får mitt studiebidrag längre jävla hora. Aja så jag ringde pappa så han anmälde mig, han tror att jag är lite små sjuk, hehe så var jag inte det ;PpPPpPpP. Men iaf så har jag krivit klart min krönika, Felicia buckle up du får läsa den imorn. Skriver om hur mycket jag älskar söta, fina, underbara kärlekspar (IRONI!) Skönt att man inte är bitter iaf liksom. NEj franska plugget går åt helvete kan jag tala om, så jag orkar inte mer så jag tänkte gå och platta mitt hår ist (där lät det ju verkligen inte alls som att jag har 3 bestående hjärnceller....) Youknowwhomoment dära. Nej nu vart jag kissnödig av allt skrivande, hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0