ögonen svider och hjärtat det bränns

Wilma skriker som en galning när hon leker, som ljuv musik i mina öron. Love you...... Iaf, har suttit och pluggat nu sen halv sex, gjort klart min engelska så nu är den prick 1100 ord. Har även suttit och skrivit in 218 franska glosor på glosboken, och sen förhört mig själv på dom. Fet kul jao. Nej inte det minsta. Hade planerat att kötta lite matte också, men det orkar jag fan inte nu asså, min hjärna känns som potatismos just nu och mina ögons svider och rinner, yes vänner så söt är jag just nu. Japp, nu tänkte jag duscha i tusen år och sen sova typ. That's my plan. Imorn efte skolan (8.30-16.30 kill me) så ska jag Felsi och Dedde hem till Felicia och kötta affärsjujidik, var faktiskt duktiga idag och hade möte på banken och fixade lite till våran uppgift. Aja, nu ska jag duscha, hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0