shit vilket intressant inlägg, måste läsas!

Almost forgot about my trogna läsare. Inte för att ni kan vara fler än tre typ, där mina vänner fick ni en inblick i livet som populär. At the moment softar jag i sängen och kollar tävä (läs: pullar gärnet!) Blev hemma idag från skolan mådde asilla och fick kramp i magen och shit, har typ inte käkat nånting idag, whoho vad cool hon är tänker ni nu, jajemensan säger jag då! Men imron blir det skola för min del, och ojmajgod vad taggad jag är, helt sick man. Nej inte alls faktiskt, får väl hoppas på en hjärtinfarkt inatt om jag ska få stanna hemma. Lär inte hända dåra för så tjock är jag inte riktigt än. Men i'm working on that! Dubbelmoral kände jag där "ja har inte ätit nått på hela dagen" hur fan kan man jobba på att bli fet då? Aja, life has it's musterious ways, WHOHO vad internationell jag är, inte för att min stavning av mystisk blev helt korrekt meeeen aja. Nu bablar jag bara, men jag känner att jag måste det. HAr bara legat och degat i soffan hela dagen och sen var jag busig och trefade Elvis en kortis, inte för att det blev så socialt, hon snackade i telefon och jag satt bredvid som ett retard. Asså jag önskar verkligen att jag kunde få dela med mig av min coolhet ibland. Jag känner verkligen att jag tillför något här i världen, jag sover, äter, bajsar, kissar, känner mig ensam och sorglig (minst 1000000 ggr om dagen) och bloggar om helt ointressanta saker. Japp så kul är jag liksom. Även om jag skrev en självbiografi så skulle den bli typ.. 3 sidor? 
Kapitel 1: När jag var 1-12 gjorde jag inget av intresse. Längtade tills man fyldle 13.
Kapitel 2: Nu var jag äntligen 13, tonåring. Var glad i typ en dag, sen insåg jag att det var ungeefär lika spännande att vara 12 som det var att vara 13. Resten av min högstadie tid gjorde jag inget av intresse.
Kapitel 3. Sen började jag gymnasiet... Och gjorde inget av intresse.
WOOOOW! Det lät väl som en jävla kul bok! Jag skulle läsa den iaf (läs: ingen) Nej nu ska jag kolla tävä (fortsätta kolla porr och runka gal1).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0