tappa hjärtat i knät

Igår på kvällen drog jag till solna (ovanligt) för häng med brudarna, Elvira, Felicia, Julia och Linna. Det var skit trevligt, mindre trevligt att min älskade fefi åkte till London imorse. Saknar dig redan!! I alla fall så sov jag hos Elvira igår och trängdes 4 tjejer i en säng, mysigt värre. Sen åkte jag hem typ direkt på morgonen, men tar såklart fel jävla horbuss som åker igenom hela solna och hela sumpan och hela jävla ulvsunda innan den kommer till brommaplan, så jag åkte bus i 40 min när den andra bussen brukar ta 15 min, såååå den var kul. Sen idag så har jag pluggat matte med min fina morbror. Lärde mig lite tror jag haha. Så ikväll ska jag fixa min utväxt och klippa av lite slitna toppar var tanken. Imorn blir det lite festligheter hemma hos Julia, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0