djup b-rud

Tänkte nyss på en grej. I supersize vs superskinny så har dom liksom för alla tjockisar iaf, ett skräckexempel. "Om ni fortsätter äta och leva som ni gör kommer ni se ut som HENNE!!!!!" Så den här tjejen som får träffa sitt skräckexempel, hon börjar grina när hon ser henne?! Asså jag personligen om jag var detta skräckexempel skulle typ ta livet av mig om någon såg mig och börjar BÖLA?! Okej....... Inte för att det är någon skillnad från folks rektioner när jag tar en sväng förbi stranden och råkar visa mig i bikini (händer-inte-ofta) då är inte ett öga torrt kan jag tala om. Som sagt, vill ni läsa med om detta köp min bok... "Life of a fat girl" 



Kommentarer
Postat av: ammi

tänkte exakt samma sak när ja kolla de programmet :) skärp dig sanna du e inte FET, du e sjuk i huvudet som tkr det seriöst, du vet inte vad fet är. Koncentrera dig på det fina du har (typ allt!), ser du dom själv kommer andra också göra det <3

2011-12-02 @ 16:37:35
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0