When I'm at the beach, I'm in a speedo trying to tan my cheeks

Jahap, nu är det 80-tals hits som dånar i hela huset. Mamma och pappa ska iväg på fest snart och nu "taggar dom". HAHAH asså vilket jävla liv, gå på fest en gång i halvåret så frågar jag mamma hur många som ska dit, hennes svar "Jättemånga tror jag. Typ 20 pers" WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPHAAAAAAAAAA!!!!! Jävlar vilken masterfekke ni ska påååååååå OMFG! Mina föräldrar är iaf såååå otroligt c00la ville jag bara tala om. Nu borde jag duscha men jag typ total vägrar lyfta mitt stora arsle från min underbara soffa. Men jag vill ogärna lukta fyllo ikväll så, jag tor jag blir nog så illa tvungen att förflytta mig... Ja, jag vill ha sympati för mina i-landsproblem. Herrå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0