FML

Jahapp. Life sucks at the moment. Fick G på företagsekonomin, Felicia fick VG, alla andra i klassen fick bra. Så jag kan tyvärr aldrig mer göra ett utalande eftersom att alla andra i världen är smartare. Jag kommer bli anställd på städfirma och bo hemma resten av mitt liv, avundsjuk? Sen så ville jag supa bort alla bekymmer ikväll men går det? Nej!!!!!! För alla är upptagna eller så händer inget alls ikväll, sug min feta kuk säger jag då. Så jag ska sitta hemma med mina "mysföräldrar". Varenda fredag sitter dom hemma och dricker vin och lyssnar på hits från 80-talet. "Sanna vilken film är den här låten med i?" Inte fan vet jag? Levde jag på 30-talaet kanske? Mossiga pensionärer. Så jävlar vad kul jag ska ha ikväll då!!!! Och på lördag blir det släktmiddag som jag är tvingad att gå på. Sug. Så jag ska tvinga Lina att käka pizza med mig ikväll, har bestämt mig för att dränka mina sorger med godis och onyttiga saker. Japp, dieten går bra den som frågar. Nej nu ska jag deppa lite till. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0