Gått så lång tid, så längesen

Hejpa! Har inte hunnit blogga på hela veckan sorry. I onsdags så sov några b-rudar hemma hos Felicia, sen sov jag där på torsdagen också, det var supermysigt! Älskar när veckan bryter lite och man gör något kul istället för att bara sitta hemma och uggla. Sen i fredags så var jag först barnvakt till mina kusiner, sen blev det av mot solna för häng där, var supertrevligt sen sov jag och feffe hos Viruset, sen i lördags träffade jag Emelie en snabbis, sen var planen en lugn hemmakväll, men sen vid nio så plingar Emelie och Sara på och tvingar med mig ut till ett väldigt akward möte med några från min gamlagamla skola. Sen drog jag hem och kolla film med far min. Sen idag var jag barnvakt igen åt kussarna, fick 300 kr för att göra absolut ingenting, soft. Så när jag ska gå ut med den minsta till lekparken, så har jag deras nycklar i samma ficka som mitt busskort, bankomatkort, grönankort och hundra spenn, det är väl klart jag råkar tappa det?! Och det upptäcker jag typ en timme senare, så jag och mamma sprang omkring och letade i 24 timmar men tror ni vi hitta nått? Nej. Aa så det sög ju inte lite hårt så nu är kortet spärrat osv. Sen så drog jaghem iaf och kolla Jersey shore (<3) Och nu sitter jag hemma och väntar på Lina, hon ska sova hos mig, sen så får vi se hur det blir med matteplugg, jag har en stark känsla av att jag kommer däcka istället för att plugga... Japp, slut på skrivandet, mer Jersey shore, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0