Lina är sjutton år, sjutton år i staden



Sho län. Ska snart börja plugga lovar hehe. Kom hem vid fem och då käka jag och nu så måste jag plugga. Good luck to me liksom. Sen så ska jag hem till min fina underbara vän Lina som fyller 17 idag. GRATTIS MIN ÄLSKLING! Så jag ska i alla fall dit en stund och ge henne en liiiten present. Så jag hade tänkt plugga klart allt innan så det är gjort. Men jag orkar verkligen inte börja hehe. Idag var jag i skolan och hängde med Feffelito och Steffo, det var trevlans! Vi har redan börjat smida planer lite inför sommaren, hihi! (Jag skrev inte precis hihi. Jag tror jag spydde lite i min mun...) Och imorn ska jag sova med min underbara sambo!! Elvira jag ska skeda sönder dig!!  (bara för att du gillare baby) Ne, nu blir det plöggilugg. Svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0