novell



Grym på bloggandet som vanligt dåra. I fredags var jag först med Amanda och hade det trevligt och käka godis middag och kollade film sen drog jag på bio med mina gurls och Miski och Gorgo och såg crazy stupid love, fett bra! Sen efter det så drog jag och Felicia till Julia och krökade lite med några, trevligt med gratis fylla. Somnade riktigt sent till et mystiskt dunkande från rummet brevid, agerade även spion hehe. Sen i lördags så träffade jag min fina vän Lovisa och chillade galet hela kvällen. Sen i söndags åkte jag med mami och shoppade och sen gjorde jag psykologi också. Idag har jag varit i skolan sen hem och pluggat matte. Har även insett att jag är i stort behov av linser och glasögon (felicia garvade åt mig när jag dropped that bomb) Ser inte ett piss och känner mig otroligt blind. No funny. Sen så dampar jag loss på min fucking handled, funderar starkt på att hugga av den, kan fan inte ens sätta på mig en bh?! Nej, det suger. Nu ska jag återgå till mitt tv tittande. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0