Short of breath, short of time

Hejsan. Chillar lite i soffan och lyssnar på musik, trevligt. Har inte varit hemma på hela helgen, bosatte mig hos min fina vän Julia istället. I fredags blev det tjejmiddag hos Johanna som fyller år idag, grattis till henne!! Sen mötte jag och Julia upp Elvira och Julia, drog vi till Amanda, sen efter det blev det fest på söder och sen blev det en jävla resa hem, tog sjukt lång tid. Sen tog vi taxi från Barbaky, ingen av oss kände för att gå två mil i halvnyktert tillstånd. Sen i lördags så växte våra små rumpor fast i soffan och vi hängde där hela dagen, från att vi vaknade till att vi somnade. Plöjde igenom 3 filmer och käkade glass. Sen kom jag hem idag och nu är jag tillbaka i min soffa. Nu ska jag kolla bloggar och hålla mig upptagen med onödiga saker, tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0