update brä

Tjaba! Just nu kollar jag på tv men tänkte snart börja plugga lite och planera och skit inför veckan. Måste nog ligga lite bra till med skolan innan lovet eftersom jag kommer vara borta typ hela lovet och lär inte plugga då. Anyway, helgen har varit skit kul! I fredags var jag, Elvira och Julia först på fest i vällingby med Amanda sen så drog vi hem till Julia. I lördags firade vi Lina lite, hade det stört trevligt! Sen imorse så gick jag och Denise upp tidigt och fixade oss och åkte hem och sen jag kom hem så har jag bara degat och umgåtts med la famillia. Ikväll kommer Emelie hit och käkar med moi eftersom mina päron ska iväg på middag och jag klarar inte av att äta eller att se någon som sitter ensam och äter. Hehe, jag är mes. Ne nu måste jag plugga innan Emelie kommer, hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0