yo



Tja. Har precis käkat middag med far min och krigat lite med syrrän. Det är så man gör det i förorten (gangstah). Idag så hade jag två lektioner, flippmode! Sen så drog jag Ferp (felicias nya smeknamn hahahah) och Elvira till stan, sen så drog vi hem till Elvira och käkade lite godis (jag käkade Elviras godis) och spelade spel, jag ägde ut alla, speciellt Elvira. Sen joinade Julia oss också, trävlans. Imorn är det frdag och sen blir det looooooov! Taggad? Lite. Nej nu ska jag kolla på 4 stjärnors middag och hata Anna Book, someday i will kill her, men det måste göras med pistol, ingen kniv i världen är stor nog att lyckas ta sig förbi den kaggen (nej jag har inget emot tjockisar, because i'm one of them motherfuckers). Sen ska jag träffa Mr. X (pizzabagarn Karolina) vill köpa godis, men är rädd att jag kommer börja likna Anna Book ännu mer än vad jag redan gör broe. Nej men jag har pms, så jag tillåter svullande. Fan, jag är så bra på att diciplinera mig själv känner jag. Jag gillar även att jag har skyllt på pms i en vecka typ. You gotta love life. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0