Bigbrother addicted

Wääääää, rastlös som få. Har även följt den lilla "viklararossutanfacebook" vågen. Först kändes det lite skönt, för jag spenderar fullt seriöst mer än halva min vakna tid på den sidan. Det är illa. Mycket illa. Men nu vill jag dö, påriktigt! Facebook, min enda vän i livet och nu har jag lämnat honom/henne i sticket. So sad...

Btw?! Kan någon mörda Hulda?! Jag tål henne inte. Hon är pinsam, fet, vet aldrig när hon ska hålla käften, talar åt andra tex. Annika får frågan om hon är kär i Marcelo, varpå Hulda (?!?!) svarar, med sin äckliga fettoröst, "jaaaaa det är klart hon är, jaaa klart hon vill förlova sig, jaaa men det är klart!!!!". Fatwomen?!?! Pleeeeaaase. För det första, ingen gillar dig och definitivt inte Annika. För det andra, inte en levande själ intresserar sig för vad du har att säga. Och för det tredje, du är överviktig. Och nu sitter fettot och snackar om att hon har legat med över 30 pers. HAHAHA. I vilket jävla universum får du ligg, jävla kossa. Blä vad hon går mig på nerverna, speciellt när jag är uttråkad.

Jag är ett sorgligt försök till människa. Jag är så insatt i bb att allt jag pratar om, tänker på kretsar kring bb. Patetiskt, men väldigt roande. Nu ska jag fortsätta kolla och hata Hulda så mycket det går. Tjenare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0