bitches and hoes

Hallå i hålet. Chilling in ma soffa at the moment. Jag lyckas verkligen inte med pluggandet dessa dagar känner jag, nu har jag kollat igenom uppgifterna inför el provo på torsdag och "svarat" på dom i huvudet liksom. Sen har jag typ läst igenom min sammanfattning. Det känns som att jag kan allt, men ändå så har jag en stark känsla av att så inte är fallet. Fin svenska där, men det ignorerar vi. Nu tänker jag läsa bloggar istället och leva vidare kvällen med min attityd om att "allt löser sig". Well, vi får väl hoppas på det, annars kan ni nå mig på 070-PROSTITUERAD. Eller endast uteliggare, har inte riktigt bestämt mig för vilket karriärval jag borde gå vidare med. Imorgon är det onsdag (VA?!?!?! Omg typ så smart sagt Sanna!!!) vet dock inte om jag börjar klockan nio eller kvart i två... Hm.. Den tåls att suga på mina vänner. Annars då, jo jag taggar helg, påskägg är just nu det enda jag har planerat in. Men är riktigt sugen på att förtära alldeles för stora mängder alkohol, var ett tag sen. Men det ska nog orda upp sig. Nu lär jag försöka plugga lite, inte för att det kommer ske, men vi kan ju alltid hoppas liksom. Plötsligt händer det (TRISS). Halla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0