Finns bara ett sätt att stoppa mig i din mun

Var hälsade. Just nu softar jag i min soffa och gluttar på bb reprisen. Har absolut inget planerat annat än det jag gör just nu. Idag var ju första dagen efter lovet i skolan för min del, kändes väl helt ok. Har under mesta tiden garvat åt min fina vän Felicia. Hon kändes något groggy under hela dagen, mycket underhållande. Imorn är det sovmorgon, ska då passa på att träffa min farfar. Sen blir det schulsh igen. Otroligt taggad. Ge mig sommarlov nu bara, förihelvete.

Annars då? Jo Wilma är här med sin kompis varenda jävla ledig tid. Så soft!!!! Ni anar inte, jag beräknar även att hon återvänder hit om cirkus 5 min. Missförstå mig inte, hon är jättesöt (misstolka ej är ni snälla) mendet är lite smått irriterade när dom leker så vilt (misstolka inte det heller) så det låter som att övervåningen ska rasa in över mig. Skit lätt att plugga då också (kolla oc och spela rumble). Aja, skönt att hon har vänner. Det lilla miffot. Allt från mig, tjo!


Kommentarer
Postat av: ammi

Har du tagit bort fb?!:O Hur håller naglarna snyggo?

2012-04-17 @ 18:26:19
URL: http://nattstad.se/ammianda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0