Gick till skolan i min egen rymddräkt

Tjena, ett tag sen jag skrev. Men har i te känt för det, har dessutom inte gjort så himla mycket. Det jag har hunnit med är nostalgitrippar med snoppen, trosan och muffen. Fyfan i helvete säger jag bara.. Hur hade jag vänner? Jag måste be om ursäkt för mig själv och till dom som behövde se mig dag ut och dag in. Haha, skönt att man inte överdriver iaf. Sen har jag bott lite hos min fina sambo också, druckit lite vodka och gift bort min vän. Och idag blev det lite café häng med finfina Allan, snackat har vi gjort och spelat massa rumble. (jag vann, just saying). Ikväll blir det mer häng i Solna för egen del, allt från mig, tju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0