It's almost over and here we are

Tjo katter. Har precis skrivit ner mitt svenska tal på mina vackra talkort. Allt jag har att säga är att jag älskar min svenska lärare över hela mitt hjärta! Hon är helt otroligt underbar, en kvinna sänd från ovan. Japp, jag är typ kär i min svenska lärare, creepy.

INNAN JAG GLÖMMER!!! Wilma leker med sin kompis, varpå hennes kompis säger "Wilma titta!" Wilma kollar på sin kompis. Kompisen hoppar fram mot Wilma och skrämmer henne. Wilma blir skiträdd och säger "Du skrämde mig..." hennes kompis "Oj förlåt blev du rädd?" Wilma svarar "Jaa... Rakt in i ögat..." kompisen " Varför blundade du inte då?" Wilma "Du sa ju åt mig att titta..." Hahahahaha. Asså herregud, jag skulle kunna lyssna på deras samtal i timma, så stört underhållande. 

Såja... Anyways, en onödig dag i skolan, som vanligt. Gjorde en franska uppsats, gick sjukt bra! Eller gick jag efter fem minuter? Välj själv vilken sanning ni vill tro på. Kan säga att det blir väldigt svårt att gissa. I alla fall så var jag och hälsade på farfar med far min imorse innan skolan. Sen mötte jag upp mina gurls vid tuben, mycklet skönt med skjuts hela vägen dit måste jag säga. Shit vad intressant liv jag har. Sick man. Nu ska jag inte tråka ut er längre med min oviktiga information. Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0