Lägger näsan i blöt som närsynta gynekologer

Tjenatjena. Landat hemma en stund. Slutade svin tidigt så var hemma runt klockan ett. Stört skönt. Sen jag kom hem har jag ätit (för mycket. Jag blir så jävla trött på mig själv) Så har jag sökt ett sommarjobb som jag verkligenverkligenverkligen vill ha!! Skulle vara så sjukt kul och skönt. Aja nu ikväll ska jag till min kära Elvira och gosa med mina brudar och kolla på fråga Olle. Haha, standard nu för tiden.

Idag blev en kort dag i skolan. Skillnaden idag var att jag fick något nödvändigt gjort. Micket skont. Aa men det var väl det stora hela. Imorn är det fredag och då ska jag fika med mina dvärgar så det ska bli mycket roligt! Allt för mig, herå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0