Och jag reste mig, sen rasa alla väggar in

Jaha.. Söndag idag då. Tagga ny vecka fylld med löpning, redovisning, nationellt prov i fem timmar och lite annat smått och gott. Sjukt peppad...

Anyway, i helgen har jag slagit läger hemma hos världens bästa Lina. Väl i lägret har vi endast chillat, kollat film och ätit alldeles för mycket kolhydrater. Känner mig som en vandrade klump av deg. Like always. Men ja, det är typ det som min helg har bestått av. Har även lyckats beta av min enda rest jag har i skolan så det var ju lite skönt.

Blä, allmänt otaggad på livet just nu, mitt humör känns lika grått som vädret. Inget verkar gå min väg just nu och allt känns lite extra tungt framåt kvällarna. Fy... Jag behöver ledighet, solljus och sommar. Känner verkligen att 10 veckor inte kommer räcka till för att återhämta sig efter det här året. Helt slut just nu, men mest trött på allt jävla mörker. Sorry för mitt deprimerande emo *cutcut*, inlägg. Nu ska jag göra psykologi sen platta mitt affro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0