Show me a smile then. Don't be unhappy, can't remember when i last saw you laugh

Hallå där. Igår mös jag med Elvira och min efterlängtade Lina. Supergos. Sen idag åkte jag hem rätt tidigt och har skrivit massa på min idrottsinlämning, stört skönt. Har inte fått något gjort på rätt länge så kändes riktigt bra. Ikväll ska jag träna sen åka till Elvira. Så himla skönt att inte behöva vara hemma nu. Allt är bajs för tillfället så jag orkar inte vara at home just nuuuu. Anyway så ska vi kolla på världens roligaste program ikväll eftersom jag och Elvis har taggat inför det i en vecka nu haha. Imorgon ska jag även fixa lite skolgrejer men min psykologigrupp. Får se hur effektivt vi kommer jobba eller om vi bara kommer sitta och snacka. Nu ska jag fortsätta kolla på oc. Tjarrååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0