som en diva i sälen (hahahaha, lät fett kul)

Tjena hejsan. Har precis läst igenom det man behöver kunna inför provet, jag tycker jag kan det mesta, men det är bara min lathet som inbillar mig det för att jag inte ska behöva plugga. Hehehehehe. Aja, fär väl sitta med den där skiten iaf... ÖH kan det bara bli lov någon jävla gång?! Skulle sitta sjukt bra just nu. Annars då? Jo, jag är så godissugen så jag känner för att gå ut och hugga ner närmsta bästa. Men sånt är soft. Fittfan. En sak som gjorde mig på bra humör (lägg märke till att jag inte är ironisk?!) var att mamma var världens bästa och köpte ett par sjukt snygga jeans till mig! Soft broder. Så nu är mitt liv lite lättare att leva, fick ju nämligen ett litet breakdown för några dagar sen när jag insåg att livet inte var värt att leva tan ett par funktionella jeans. Nejnej, jag låg inte alls och grina som ett barn framför min garderob. Vad tror ni om mig liksom? Shit vilken stabil kvinna jag är känner jag. Nät annat jag känner för att dela med mig aaaaav.... Hm.... Not much, eftersom mitt liv suger hårig åderpåle och jag har suttit hemma tre helger i rad så nej. Jag har tyvärr inget av intresse att dela med mig av så här på kvällskvisten. Nu borde jag plugga men har en stark känsla av att det inte kommer gå så bra. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0