Stackar lilla mig

Jag hatar mina visdomständer..... Var hos tandläkarn imorse och jag har haft lite problem med mina visdomständer så hon skulle kolla det. Mitt tandkött har tydligen växt över mina visdomständer och bildat en liten ficka där typ skräp samlad och då blir det infektion och det är därför jag har haft ont. Så då skulle hon ta bort dom delarna av mitt tandkött, jag började typ gråta när hon sa att vi skulle ta en bedövningsspruta i min mun... Men jag klarade det, dock kan jag ha klämt sönder hennes kollegas hand hehe.. Så nu har jag två öppna sår i munnen och bedövad i hela käften så jag typ dreglar (fräsch) men den börjar släppa så nu har jag bara pissont. Kan inte tugga heller så jag ska leva på yoghurt, glass och soppa idag. Så ska jag ligga och tycka synd om mig själv, en egenskap jag besitter.

Iaf så skrev jag nationella igår, kan inre riktigt säga hur det gick. Känns jävligt oklart. Spenderade ganska mycket tid på en parkbänk (där jag hör hemma) och gjorde det jag är bäst på, mobba. Sen när jag kom hem så fick jag rätt dåliga nyheter. Åkte hem till Lovisa och hängde och käka fett god mat. Sen åkte jag till Elvis och pratade massa och rökte vattenpipa. Så somnade vi efter ett avsnitt med karatefylla. Nej grabbar nu ska jag fortsätta mitt pittyparty. Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0