Suck my cockiness

Hejsan hoppsan. Idag var en bra dag trots idrott alldeles för tidigt på morgonen och 4 super tråkiga och onödiga föreläsningar. Jag hade det lika bra som alltid med mina finfina kompanjoner, kärlek till er! (vet inte varför men för en hundradelssekund kände jag mig som typ Tomas Di Leva?!) Anyways, kom hem för cirkus två timmar sen, har jag pluggat något inför provet imorn? Pfft, att ni ens funderar på att jag endast legat och kollat på tv, druckit cola och käkat frukt är pinsamt. Fast nu är detta fallet och jag fortsätter i samma spår. Men jag ska faktiskt plugga efter maten. Aa.... Tanken är att jag ska göra det i alla fall. På tal om ingenting så fick jag MVG på nationella i engelska, den muntliga delen. Kändes fett.

Oj... Pinsamt.. Jag har typ suttit i soffan och pruttat järnet och rapat som en jävla lastbilschaffis. Och nu slog det mig, min systers kompis (som är åtta och har lärt sig mer om vett och etikett än min kära syster) är här och leker med Wilma. Steelt. Men vad skönt att jag inte skämmer ut henne iaf eller verkar omogen typ. Japp.. Story of my life. Nu ska jag pudra näsan. En dag kvar sen är det lov, ifall någon ville veta det. Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0